Hermes

Historia marki Hermes rozpoczyna się w 1837 roku, kiedy Thierry Hermes otwiera w Paryżu sklep z akcesoriami jeździeckimi. Od dziecka uczył się jazdy konnej i dużo czasu spędzał w stadninie – wiedział najlepiej, co potrzebuje arystokracja do swoich codziennych jazd. Przyszło mu na myśl wyrabianie takich produktów, które cechowały się szczególnym wykonaniem i wprowadzeniem innowacji, jakiej do tej pory nie było. Jego stałym klientem był rosyjski car Aleksander II i wiele innych, wysoko obsadzonych osób, dzięki którym wybił się przed szereg. Po śmierci Hermes’a, markę przejął jego syn, który poszerzył swoją ofertę o skórzane ubrania i akcesoria, przy których jako pierwszy użył zamka błyskawicznego. Kolejny syn zdobywał się na kolejne osiągnięcia. Tym razem słynna torebka sac a depeches, inaczej Kelly Bag, od nazwiska księżnej Monako. Do dziś to obiekt pożądania kobiet, lubiących luksus i unowocześnioną tradycję. Produkcja jednej takiej torby mogła trwać nawet 3 lata, dlatego ten niszowy produkt uwielbiany był przez Audrey Hepburn, Sharon Stone czy Elizabeth Taylor. Każde pokolenie wprowadzało pewną nowość. Dziś na rynku mamy perfumy, ubrania, torebki, biżuterię Hermes, a nawet zastawę stołową. I wszystko to cechuje nienaganna klasa.

Właśnie dodałeś ten produkt do koszyka: